Laskutukseen liittyvät asiat

Lähetämme laskut aina noin kuukauden vaihteessa, jolloin eräpäivä osuu noin kuun puoleen väliin. Lisäksi lähetämme laskuja useammin lähellä koulutuksen alkamispäivää. Laskut lähetetään aina kaikille, ketkä koulutukseen ovat ilmoittautuneet huolimatta siitä, milloin koulutus alkaa.


ROPO

Suurimpaan osaan laskutukseen liittyvistä asioista (rahojen palauttaminen, laskujen lähettäminen tai laskujen eräpäivän ollessa umpeutunut) sinun tulisi olla yhteydessä Ropoon. Heidän yhteystiedot ja asiakaspalvelun aukioloajat näät täältä: https://ropo.fi/yhteystiedot/

Yleisesti ottaen Ropo käsittelee maksut, laskujen lähettämisen ja rahojen keräämisen. Lisäksi jos maksut ovat myöhässä, he käsittelevät myös oikeustapaukset ja viivästysmaksut. Ropoon tulisi siis ottaa yhteyttä:

  1. Maksujen palautuksiin liittyvissä asioissa (esim. lasku maksettu kahdesti)

  2. Laskujen uudelleen lähettämisessä (esim. jos ne ovat kadonneet)

  3. Jos maksut ovat myöhässä - maksuehdoista tulee sopia heidän kanssaan

IntensivePT

Me pystymme IntensivePT:llä (support@intensivept.fi) hoitamaan:

  1. Maksusuunnitelman muuttamisen (vain jos kyseessä on maksusuunnitelman lyhentäminen esim. 24 kk maksusuunnitelmasta 12 kk maksusuunnitelmaan)

  2. Väliaikaiset muutokset laskuihin (esim. jos haluat maksaa 2 kuukausierää kerralla kertaluontoisesti)

HUOM! Eräpäivän muuttaminen ei lähtökohtaisesti ole mahdollista. Jos todella tarvitset muutosta eräpäivään, veloitamme siitä 50e lisämaksun.