Viime hetket valmistautua joulukuun markkinointiin
Muutaman päivän päästä joulukuu alkaa, ja ennen kuin huomaammekaan, juhlimme jo pyhiä. Joulumusiikin soittamista liikkeissä ja ostoskeskuksissa on tänä vuonna myöhäistetty, mutta kaksi asiaa on varmoja - joulu tulee, ja yritykset pitävät somejoulukalenteria tänäkin vuonna. Se ei todellakaan ole typerä idea! Lue alta, miksi.
Jokainen sisällöntuottaja tietää, että sisällön suunnittelu ja toteutus vie aikaa, varsinkin joulun aikaan. Siksi kannustaminen joulukalenterin tekoon näin muutama päivä ennen kuun vaihdetta saattaa tuntua absurdilta idealta, mutta lupaan, että se kannattaa! Vuoden vaihde ja tammikuu on yksi kiireisimmistä ajankohdista valmentajille, sillä moni haluaa joulun jälkeen keventää oloaan tai purkaa syksyn aikana kertynyttä stressiä treenaamiseen. Suosittelemme kalenterin tekemistä Instagramin storeissa. Kalenteri voi sisältää esimerkiksi
Ruokareseptejä (suosi jouluisia tai muuten erikoisia teemoja)
Vinkkejä harjoitteluun
Erilaisia treenihaasteita
Yhteistyötä eri toimijoiden kanssa
Tarjouksia
Nämä ovat luultavasti klassikoita, joihin useasti törmää. Haluaisimme kuitenkin rohkaista sinua käyttämään joulukalenterissa videoita, joissa sinä selität tai yrität opettaa jotain muuta kuin vain harjoittelua. Voit esimerkiksi vastata seuraaviin kysymyksiin eri luukuissa:
Mistä treenaamiselle löytyy aikaa?
Pitääkö epäonnistumisia hävetä?
Millaisesta saavutuksesta voi olla ylpeä?
Mitä menestyminen vaatii?
Kuka olet ja miksi teet sitä, mitä teet?
Mikä on siistein asia, jonka olet tehnyt?
Mitä mieltä olet aiheesta "LCHF / pätkäpaasto / Crossfit / mikä tahansa"
Osaatko sanoa "ei kiitos" joulupöydässä? Tai tarvitseeko jouluna yleensäkään kieltäytyä ruuasta?
Onko tavallista kokea jouluruokailuista huonoa omatuntoa?
Ymmärrät varmasti, mitä haemme takaa. Älä kuitenkaan täytä liikaa luukkuja treeneillä tai resepteillä - se on loppujen lopuksi aika ärsyttävää ja teet sitä luultavasti muulloinkin. Koeta siis ottaa joulukalenteriin joku uusi näkökulma. Tuo enemmän esiin mielipiteitäsi, ajatuksiasi ja pohdintojasi. Voi olla, että et usko, että ajatusten jakaminen lisää myyntiä, mutta se kyllä tekee niin! Asiakkaat haluavat tietää, kuka piileskelee naamion takana ja tutustua heidän valmentajaansa. Käytä tilaisuus hyväksi ja ota someesi henkilökohtaisempi ote!