Kymmenen käskyä

Personal trainerin kymmenen käskyä

Noudata näitä parempaan menestykseen. Ja koska sanon niin.

# 1 Minun tulee aina olla hyvissä ajoin ja saapua kuntosalille ennen asiakkaani.

# 2 PT-passin aikana kännykkä kannattaa säilyttää sopivalla etäisyydellä. Ja ääni on pois päältä jos et odota erittäin tärkeää puhelu ja tässä tapauksessa kerro siitä asiakkaallesi.

# 3 Minun tulee aina suunnitella passeja oikein ja olla hyvin valmistautuneita. Mutta niiden ei pitäisi tehdä minusta lukitun ja vaikean. Hyvä PT: llä on aina suunnitelma B ja C, jos sitä tarvitaan, joskus tarve ei katso lakia.

# 4 Ymmärrän, että passin peruminen tapahtuu vähintään 24 tuntia etukäteen. Siihen on oltava erittäin hyvä syy (sairaus) ja saa tapahtua enintään kolme kertaa PT-uran aikana. Tavoitteena on että näin ei koskaan käy.
Jos näin kuitenkin käy: kerro hyvästit (PT) taivaaseen.

# 5 Olen aina puhdas ja pukeutunut asianmukaiseen vaatetukseen ja sopivasti varustettuna (kello, ensiapulaukku, Treeniohjelma, treenivälineet jne.). Huonot vaatteet on parempi jättää kaappiin. Sama koskee huonoa henkeä, yskimistä, kynsien puremista ja nenä- ja korvien raapimista ja muita tarpeettomia aiheita.

# 6 Jos lupasin asiakkaalle ruokavalion tai harjoitusohjelman tietyssä ajassa, tätä ei pitäisi siirtää ja lupaukseni on kunnioitettava. Aina.

Lupaa mieluimmin liian vähän ja ylitä siksi asiakkaasi odotukset

# 7 Hyväksyttävä keskustelu on 90/10 (ilman hiljaisuutta). Hiljainen asiakas = vähän kysymyksiä, kiinnostunut ja opastava PT, joka keskittyy koulutukseen ja asiakkaaseen. Ei siitä mistä PT itse haluaa puhua.

Hiljainen asiakas + PT joka ei yritä = ei hyvä yhdistelmä.
Ei, puhuminen kollegoille tai muille jäsenille PT-passin aikana ei ole sallittua. Tervehdys, kyllä. Keskustelu, ei.

# 8 En koskaan päätä passia ennen aikataulun mukaista aikaa. 60 minuuttia on 60 minuuttia. Piste.
Stressaantunut seuraavalle asiakkaalle? Katso seuraava käsky.
On vaikea seurata aikaa? Palaa kohtaan numero 5.

# 9 Älykäs PT ymmärtää, että 6,8,10,12 tai 15 eivät ole maagisia numeroita. 7,9,11,12 ja 16 ovat myös hyviä. Myös asiakkaan varaus klo 17.05, 18.10 tai 19.15 sallii tarpeettoman stressin välttämisen passien välillä ja vapauttaa marginaalia.
Mutta sen ymmärtää vain älykäs PT, kuten sinä ja minä (nykyään) (Ja joka selittää tämän hämmästyneelle asiakkaalle).

# 10 Vakava PT ei ole jäykkä (lainkaan.) Kunnioittaa sekä asiakkaita, voimistelijoita, johtajia että kollegoita - ja kohtelee heitä vastaavasti.

Noudata näitä käskyjä ja lisäät mahdollisuuksiasi päästä PT-taivaaseen.

Guest User